Als internationaal meubel-dropshipper zijn onze logistieke processen complex en uitdagend. Kleine wandlampjes, grote kasten en tafels, alle soorten en maten meubels worden dagelijks naar Parijs, Madrid, Berlijn, Londen, Brussel, Wenen maar ook Lutjebroek gestuurd. Alles wat vandaag binnenkomt, moet er vandaag ook uit. En iedere klacht die vandaag binnenkomt, moet vandaag worden opgepakt. Onze logistieke processen en aftersales is topsport in de hoogste versnelling.
Het retourproces en de daarbij behorende klachten is een miljoenen business. Iedere procentuele reductie levert de onderneming een omvangrijke besparing op. Reductie in het aantal klachten, reductie in het aantal retouren en uiteindelijk ook in de crediteringen en dus de netto marge van de onderneming.
Instrueren van onze internationale klantenservice teams welke kortingen wel / niet gegeven kunnen worden, het adviseren richting de inkoopafdeling (productoptimalisatie), maar ook adviserend richting de interne afdeling logistiek om processen meer kostenbesparend in te richten. Daarnaast beheer je alle credits en werk je samen met afdeling Finance om de juiste KPI’s op te stellen voor de verschillende afdelingen. Ook het afstemmen van claims met de diverse Logistiek Dienstverleners is onderdeel van je functie.
Je werkt binnen het Supply Chain team maar bent dus dagelijks in contact met verschillende afdelingen. Je valt direct onder de Chief Supply Chain Officer maar wordt dagelijks door een Logistiek Teamleider ingewerkt en begeleid. Vrijwel alle dagelijkse handelingen verricht je in ons eigen gebouwde VinceManager ERP systeem.
Jouw (gewenste) profiel…
- Je hebt een opleiding genoten in de richting logistiek, bedrijfskunde of commercie (economie) op HBO niveau;
- Je bent analytisch en weet hoe processen te optimaliseren;
- Je bent klant- en oplossingsgericht;
- Je bent een doorpakker en kan werken onder druk;
- Je bent goed in het luisteren naar mensen, het monitoren, evalueren en stroomlijnen van klachten;
- Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
- Je bent proactief, stapt de organisatie in en bent in staat goed samen te werken met de verschillende afdelingen;
- Je bent in staat eigen administratie bij te houden, inclusief het produceren van grafieken en tabellen;
- Je hebt een no nonsens houding en streeft naar resultaat.
Wat bieden wij?
- Salaris tussen de € 2.400,00 – € 4.100,00 euro afhankelijk van jouw werkervaring en match met het gevraagde profiel.
- Laptop en telefoon van de zaak.
- 25 vakantiedagen, zodat je lekker op vakantie kunt gaan én nog een aantal extra bonus dagen. Laat de zon of sneeuw maar komen;
- Bij een vakantie hoort vakantiegeld van 8%, die wij maandelijks aan jou uitbetalen;
- Een goede pensioenregeling;
- Personeelskorting op al onze labels, dus hallo nieuw interieur!
- WIA-verzekering;
- Heeeeele gezellige collega’s en een informele sfeer.
En nú ben je vast nog benieuwd wie wij zijn?!
Vince Group is een groep van meubel-labels, met de focus op het middensegment. Ons concept richt zich niet alleen op de Nederlandse markt, maar ook op meerdere Europese markten. Met een eigen productiefaciliteit in China voor zitmeubilair hebben we een sterke kaart in handen. Ook produceren we meubilair in Nederland (Enschede). Met onze B2C Labels hebben we eveneens een aantal showrooms in het land. Ons Vince Group team bestaat inmiddels uit meer dan 160 medewerkers (exclusief Azië).
Match je net niet met het profiel?
Het is belangrijk dat je aantoonbaar HBO denk en werkniveau hebt. Verder is het van groot belang dat je affiniteit hebt met klanten, klachten, logistieke processen, analyse en optimalisatie. Indien je denkt ons te kunnen overtuigen, voel je vrij om te solliciteren.
Hoe kun jij solliciteren?
Wanneer jij jouw motivatie instuurt op een manier die perfect past bij de rol die je bij ons wil gaan vervullen, dan gaan we elkaar vast en zeker snel spreken. Wij laten ons graag verassen door jouw sollicitatie. Je kunt jouw sollicitatie delen per e-mail naar: hrm@vincegroup.nl.
See you soon!