Klantenservice medewerker Dimehouse

Dimehouse groeit en daarom zijn wij opzoek naar klantenservice toppers! De tevredenheid van onze klanten staat bij ons altijd voor op. Wij zijn pas 100% tevreden, als de klanten dat ook zijn. Als klantenservicemedewerker verricht je alle voorkomende werkzaamheden met betrekking tot onze klanten. Via verschillende kanalen doe jij uiterste je best om de klant zo goed mogelijk te woord te staan en te helpen. Word jij blij van echt tevreden klanten? En wil je graag werken in een groeiende en ondernemende organisatie? Lees dan gauw verder..

Wie zijn wij?
Dimehouse is één van de meubelconcepten van Vince Group, die zich richt op het lage-middensegment. Ons concept richt zich niet alleen op de Nederlandse markt, maar ook op de Franse en Duitse markt. Wat ons uniek maakt is dat alles uit voorraad leverbaar is. We hanteren scherpe prijzen en bieden gratis levering en retourneren. Daarnaast vinden wij het belangrijk onze klanten snel te kunnen helpen met de vraag die zij hebben. Onze klantenservice biedt dan ook een zeer snelle service. Wij realiseren 90% van onze omzet online en onze processen verlopen volledig geautomatiseerd.

Inmiddels hebben meer dan 5.000 consumenten ons beoordeeld met een 9.0 op Trustpilot: en daar ligt voor ons ook de lat! Doorontwikkeling en innovatie is voor ons van uiterst belang om in de toekomst nog meer te kunnen groeien.

Ons Vince Group team bestaat inmiddels uit meer dan 150 medewerkers, waarvan 35 medewerkers dagelijks bezig zijn met Dimehouse. Naast onze showroom in Bussum, hebben wij een zelfstandige showroom van Dimehouse in Delfgauw, Emmen en een gedeelde showroom in Beverwijk.

Wat ga jij doen?
Als klantenservice medewerker ben jij samen met de andere collega’s het aanspreekpunt voor onze klanten. Onze klanten kunnen via verschillende kanalen contact met ons opnemen. Jij bent verantwoordelijk voor een klantgerichte afhandeling. Zo ga je aan de slag met vragen over de status van verzending, betalingen en klachtenafhandeling. Daarbij verricht je licht administratief werk (zoals wijzigingen van facturen en bestellingen handmatig invoeren). Je zorgt ervoor dat iedere klant op een vriendelijke en behulpzame manier te woord wordt gestaan, waarbij een persoonlijke benadering erg belangrijk is. Jij doet je uiterste best om iedere klant een glimlach te bezorgen op zijn of haar gezicht.

  • Klantenservice per e-mail;
  • Klantenservice per telefoon;
  • Bewaking en registratie van klachten, claims en/of garanties;
  • Tijdig signaleren van product klachten, product specificaties en leveringsproblemen;
  • Je stelt adviezen op ter verbetering voor onze content, producten en dienstverlening.

Wat bied jij?

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt 2 jaar relevante werkervaring;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal en woord en geschrift;
  • Een extra taal machtig zijn is een pre, zodat je bijvoorbeeld onze Franse of Duitse collega’s kunt ondersteunen;
  • Je bent resultaatgericht en streeft naar verbetering van onze service;
  • Je bent oplossingsgericht en kunt klachten goed en correct oplossen;
  • Je bent beschikbaar voor 24- 40 uur per week, ook in de avonden en op zondagen werken is voor jou geen probleem;
  • Je kunt goed communiceren en je weet hoe je met mensen om moet gaan;
  • Je bent in staat om snel en efficiënt te werken en je bent een échte doorpakker.

Wat bieden wij?

  • Een baan binnen een internationaal, dynamisch en jong team die online de meubelmarkt aan het veroveren is;
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • 25 vakantiedagen + 10 variërende vrijedagen;
  • 8% vakantiegeld, dat maandelijks wordt uitbetaald;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Pensioenregeling;
  • WIA verzekering;
  • Personeelskorting;
  • Zicht op een vast contract;
  • Ruimte voor eigen initiatieven, ambities en doorgroeimogelijkheden;
  • Persoonlijke coaching en begeleiding;
  • Hele gezellige collega’s en een informele sfeer!

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Laten we elkaar dan snel ontmoeten! Wij horen graag van jou waarom jij denkt goed te passen binnen ons Dimehouse klantenservice team.

Je kunt jouw sollicitatie insturen naar: hrm@vincegroup.nl

Tot snel!