Klantenservice medewerker Franse markt

Bonjour! Vince Group groeit en daarom zijn wij op zoek naar jou! De tevredenheid van onze klanten staat bij ons altijd voor op. Wij zijn pas 100% tevreden, als de klanten dat ook zijn. Als klantenservice medewerker Franse markt verricht je alle voorkomende werkzaamheden met betrekking tot onze Franse klanten. Word jij blij van écht tevreden klanten? En wil je graag werken in een groeiende en ondernemende organisatie? Lees dan gauw verder..

Wie zijn wij?
Vince Group is een holding die zich sinds 2008 heeft ontwikkeld tot één van de hardst groeiende en meest vooruitstrevende meubelleveranciers in Europa. Wat begon als een B2B dropship-specialist is uitgegroeid tot een octopus die alle facetten van de meubelbranche beheerst. Vanuit onze eigen fabriek in China worden razendsnelle leveringen gegarandeerd en is er volledige controle op de kwaliteitsbewaking. Door enorme voorraden in meerdere magazijnen kunnen alle orders dezelfde dag nog op transport. De snelle groei wordt grotendeels gerealiseerd door onze eigen merken; Dimehouse, Livin24 & Furnwise. Met meer dan 150 werknemers in Nederland en 80 in China, bouwt de Vince Group dagelijks aan het verder uitbouwen van haar dromen en ambities!

Functieomschrijving
Wat ga jij doen? Als klantenservice medewerker Franse markt ben jij het aanspreekpunt voor onze Franse klanten. Onze klanten kunnen via verschillende kanalen contact met ons opnemen. Jij wordt verantwoordelijk voor een klantgerichte afhandeling. Je gaat onder andere aan de slag met vragen over de status van verzendingen, betalingen, product specificaties en klachtenafhandeling. Je zorgt ervoor dat iedere klant op een vriendelijke en behulpzame manier te woord wordt gestaan, waarbij een persoonlijke benadering erg belangrijk is. Jij doet je uiterste best om iedere klant een glimlach te bezorgen op zijn of haar gezicht.

Veel voorkomende werkzaamheden zijn:

o Klantenservice per e-mail;
o Klantenservice per telefoon;
o Klantenservice per social media;
o Jij communiceert met klanten over bestellingen en planning. Je hebt contact met zowel je mede-klantenservice medewerkers, de planning, onze vervoerders en onze content afdeling;
o Je stelt adviezen op ter verbetering voor onze content, producten, dienstverlening etc.;
o Je draagt je steentje bij aan het optimaliseren en verbeteren van onze klantenservice;

Wat bied jij?

  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Franse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt minimaal een mbo-studie afgerond;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal is een pré;
  • Je hebt affiniteit met E-commerce en online verkoop;
  • Je bent resultaatgericht en streeft naar verbetering van onze service;
  • Je bent oplossingsgericht en kunt klachten goed en correct oplossen;
  • Je bent stressbestendig en in staat om tenminste 155 tickets per dag op te lossen (combinatie van telefoontjes en mails);
  • Je bent beschikbaar voor minimaal 40 uur per week;
  • Je kunt goed communiceren en je weet hoe je met mensen om moet gaan;
  • Je bent in staat om snel en efficiënt te werken en je bent een echte doorpakker.

Wat bieden wij?

  • Een baan binnen een internationaal, dynamisch en jong team die online de meubelmarkt aan het veroveren is;
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • 25 vakantiedagen + 10 variërende vrijedagen;
  • 8% vakantiegeld, dat maandelijks wordt uitbetaald;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Pensioenregeling;
  • WIA verzekering;
  • Personeelskorting;
  • Ruimte voor eigen initiatieven en ambities;
  • Hele gezellige collega’s en een informele sfeer!

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Laten we elkaar dan snel ontmoeten! Wij horen graag van jou waarom jij denkt goed te passen binnen ons gezellige team.

Je kunt jouw sollicitatie insturen per e-mail.

Hopelijk tot snel!

Soort dienstverband: Fulltime